مصاحبه آرشیو خبر ها
گاهی فقط یک گل !

گاهی فقط یک گل !

یوونتوس موفق شد سیزدهمین پیروزی خود را در دیداری سخت بدست بیاورد تا همچنان با فاصله 2 امتیازی نسبت به ناپولی، در رده دوم باشد. ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی 0‐1 برابر جنوا و کسب 3 امتیاز حساس در خانه در مورد این بازی و شرایط تیمش گفت:

 

باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم زیرا در تمام دقایق بازی به سختی جنگیدند و توانستند در نهایت برنده باشند. ما جدال سختی برای رسیدن به صدر جدول داریم و خوشحالم که بازیکنانم همچنان در حال بردن هستند ، این بازی برای ما سخت بود. ما در خانه کار راحتی مقابل جنوا نداشتیم زیرا آن ها برای متوقف کردن ما بسیار پر تلاش و خوب ظاهر شدند. جنوا در طول 90 دقیقه بازی درگیرانه و خوبی انجام داد و ما را در دقایق زیادی آزار داد.

 

سرمربی یووه ادامه داد :

بازی ما مقابل جنوا را نباید با دیدارهای دیگر مقایسه کرد، به نظرم هر بازی شرایط و خصوصیات خود را دارد و نیاز است که با یک استراتژی ویژه وارد بازی شویم. ما در طول بازی خوب و جنگنده ظاهر شدیم اگرچه نتوانستیم موقعیت های خیلی زیادی ایجاد کنیم. اینکه همیشه برنده باشید آسان نیست و ما برای آن سخت تلاش می کنیم. من به بازیکنانم برای این پیروزی تبریک می گویم، آن ها بازی را آنگونه که ما خواستیم تمام کردند.

 

زاتزا؟

 

او بازیکن عالی است، باید قدر این فرصت را بداند و آرامش خود را بیشتر حفظ کند. او پیشرفت بسیار خوبی در تیم داشته و همیشه برای ما مهم بوده حتی پیش از اینکه بازیکن ویژه ای مانند مانژوکیچ را بدلیل مصدومیت از دست بدهیم. ما همیشه به او نگاه مثبتی داشتیم و می دانیم آماده کمک به تیمش است.

 

یک گل مقابل جنوا ...

 

همیشه نمی توان با گل های زیادی برنده شد. گاهی 4‐3 گل میزنی و گاهی هم فقط یک گل! اما مهم این است که روند مثبتی که دارید ادامه داشته باشد و توانسته باشید آن را تداوم ببخشید. ما امروز مقابل حریف سرسختی پیروز شدیم.

 

مصدومین یووه ...

 

مارتین بازیکن مهمی برای ما است اما متاسفیم که او را در وسط بازی از دست دادیم ، باید ببینیم که فردا نتیجه بررسی ها چه خواهد بود. همچنین اورا که هنوز هم کمی ویروس آنفولانزا در بدنش بود. او در بازی شرایطش تغییر کرد و حالت استفراغ به او دست داد که تصمیم گرفتم تعویضش کنم. بازی های پرفشار و پشت سر ما می تواند مصدومیت، خستگی و چیزهایی شبیه به این را داشته باشد. ما باید با همه این ها کنار بیاییم و برای موفقیت تلاش کنیم. امیدوارم که بازیکنانم همینگونه خوب و با قدرت ادامه دهند و کسانی که دچار مشکل و یا مصدومیت هستند هم بزودی آماده شوند.

 

آلگری در مورد سایر مصدومین یوونتوس گفت:

 

می دانیم که همه بیشترین تلاش را برای آماده شدن می کنند، استورارو احتمالا تا یک شنبه آماده خواهد بود برای بازی کردن و او مشکل جدی نخواهد داشت. همچنین آزاموا را هم می توانیم بزودی ببینیم. اما دو بازیکن دیگرمان مانژو و خدیرا کمی دیرتر آماده می شوند. من شاهد تلاش آن ها برای آماده شدنشان هستم و این برای ما خیلی مهم است.

 

چرا یووه مقابل جنوا کار سختی داشت؟

 

همانطور که گفتم جنوا بازی بسیار خوبی انجام داد، آن ها نهایت تلاششان را برای رسیدن به یک امتیاز داشتند ولی خوشبختانه ما موفق شدیم. به نظرم خوشحالی بازیکنانم بخاطر برد یکشنبه کمی زیاد شده بود، ما باید بازی به بازی فکر کنیم و هیچ تیمی را آسان نبینیم.

 

جدال با ناپولی برای اسکودتو؟

 

هنوز راه طولانی است. آن ها تیم فوق العاده ای نشان دادند که می تواند مقابل همه تیم ها برنده باشد. واقعا ناپولی بسیار خوب و قدرتمند است اما نمی شود تکلیف قهرمانی را مشخص شده دانست، ضمن اینکه ما یک بازی رو در رو داریم و می توانیم در آن 3 امتیاز را بگیریم.

 

استراحت به کیلینی؟

 

او نیاز به این استراحت داشت زیرا فشار زیادی را در این مدت تحمل کرده بود. می دانم که او می تواند برای ما با قدرت کار کند و خوشحالم که یووه در غیاب او ضرر نکرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: